Hej

Mitt namn är Kitt Nehag och det är jag som sköter den här bloggen.

Jag är dotter till Ellen Kjellner, som driver Ellens Café, syster till Marie Nehag och mamma till lilla Emma som figurerar en hel del på bild här i bloggen.

Emma och jag bor i Dalarna tillsammans med Emmas pappa Magnus samt katterna Torsten och Ivar. Jag är född och uppvuxen i Skåne men flyttade till Dalarna hösten 1996 för att läsa till lärare. Här fann jag mig en dalmas och stannade kvar.

Varje sommar åker vi ner till Skåne för att njuta av solen, havet och det goda fikat i Ransvik. Just nu längtar jag…

Fast i Dalarna är det äntligen nollgradigt, så nu hoppas vi att våren snart är här.

Mvh Kitt



PS Om ni har några synpunkter på eller frågor om bloggen är ni välkomna att maila till [email protected].


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0