Marie

Fullständigt namn: Eva Marie Nehag

Kallas: Marie 

Bor:
Ängelholm

Intressen: Vara med familj och vänner

Favoritdryck (i Ransvik): Kaffe

Senast lästa bok: ”Om det så skulle kosta mig livet” av Margaretha Sturesson

Senast sedda film: Karate Kid (den nya)

Favoritlåt: Nåt med Seal

Vad gör du under vinterhalvåret/när du inte är i Ransvik:
Jobbar som personlig assistent vilket jag gör hela året, för övrigt vilar jag upp mig.

Varför ska man åka till Ransvik och fika?
För naturen du intar din fika i är som terapi för själen.

Hur hamnade du här?/Vilken relation har du till Ransvik?
Barn i huset.

Något mer du vill dela med dig av?
Hoppas på många trevliga och nöjda kunder i år också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0